God morgon!

Hämtade mitt internet för någon dag sedan, har saknat det som fan :)

Idag ska jag hjälpa min storebror att flytta lite, ikväll kanske det blir lite party med Freddy med sällskap.

På måndag ska jag börja svetsa vattenledningen som ska dras under Ätran, den pipan kommer bli 120 m lång och ska börja borras på onsdag/torsdag.

Torsdag och Fredag ska jag iväg på utbildning så jag kan få ett motorsågskörkort, klass A och B. Klass B krävs ifall man fäller lite kraftiga träd, ska bli kul men det blir nog riktigt svårt!

Jag ska även utbildas till skyddsombud :)

Vi fick ju även ett större VA jobb i Hemmeslöv (båstad) så nu har vi fullt upp, SKÖNT!

Vaknade imorse och såg att det hade snöat IGEN, kan ju tro att vi möter en ny istid snart...

KOM VÄRME!

Sköt om er

Kommentarer
Postat av: falk

hej då kan du komma hit å såga lite ved..............

2010-02-13 @ 15:51:26
Postat av: Widell

Haha :) ´Jag tror att du löser det galant utan min hjälp ;)

2010-02-13 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0