Torsdag kväll...

God kväll! Var ett tag sedan jag skrev något vettigt tror jag!
Förra helgen var det väldigt mycket party, fredagen var det utgång, gick och la mig alldedes för sent eller alldedes för tidigt, lördagen innehöll kräftskiva och öl, så helgen var ganska tung... Planerna var väl att jag skulle ta det passivt denna helgen men dum som man är så lär det bli svinigt ändå.

När jag körde ifrån jobbet (värö) idag så regnade så mycket jävla mycket, har aldrig sett på maken till regn!
Tror farten låg runt 50-70 km/h, inte kul!
Ikväll ska jag dricka 45 kannor med kaffe och göra några yrkesprov tror jag.

Jag tycker om kaffe

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad hände med alkoholfritt samt träning? Var inte det efter semestern? :P

2009-09-04 @ 06:46:26
Postat av: Widell NR1

Jo! Men det är ju fortfarande efter semestern ännu ;)

2009-09-05 @ 12:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0