Lite bilder osv...

Det blev utgångi lördags, grannen kom över och övertalade mig vid tio och det va bra det, för det var en rolig kväll!

Håller på med en ny låt text som är riktigt bra! Dock är inte alla mina ord egna utav fått hjälp på vägen :)

"Jag hörde du var dålig.
Så kom jag till din bädd.

Där du låg som till avfärd klädd.
Du hälsade glatt: "Jo, jag lever än.
Stig fram och var inte rädd."

Och nästan vardagsmuntert
du bjöd mig ditt adjö
och sade du visste mer än väl,
hur snart du var dömd att dö.
Och allt som våren framskred,
ditt liv smalt bort som snö."

Fick plocka väck en äcklig mus nere hos mor, la den på lillebrors skor :) Han blev riktigt jävla rädd och arg, slog i väggar och dylikt hahaha :)

Nu ska vi äta lite. Ta hand om er så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0