FISK

Idag lagade vi faktiskt fisk! Har inte ätit fisk så långt jag kan minnas så det va ju bra. Det behövs verkligen för mina leder nu när jag tränar.
Ikväll var vi en runda på gymmet, gott pass...
Den 1 december ska markytan vara asfalterad på deromes nya lager, väldigt tidspressat!
Hade stora förhoppningar på ett jobb som legat ute ett tag, ett jobb där en stor sträcka rörsvets var inkluderat, dock räknade Skanska "fel" och Jonab fick ta det, dem fick nog även rondellen vid Halmstads nya arena om jag inte har fel.
Så är det med de! Ibland vinner man, ibland förlorar man...

Snart fyller storebror år, hmm vad ska han få...

Jag får tänka vidare...


Sköt om er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0