Tjjoooo

Har inte skrivit på två veckor, my bad!
Vad har hänt på sistonde då?
Hittade inlines när jag bytte gips i mors garage, nu rullar man överallt inne i stan, RIKTIGT SKOJ!
Har varit ute en del.
Har sett första säsongen på CSI NY
Har kört vattenscooter, njutit utav vårat väder typ...
Till helgen ska jag vara hundvakt åt Wilma...
Hittade en gammal bild på mig när jag hade en anorlunda frisyr, sugen på att byta tillbaka nu när det börjar bli LÅNGT! :)

Nu ska jag snart göra kvällsmat...

Ta hand om er så länge...

WIdell


Kommentarer
Postat av: falk

var kör ni? jag vill testa

2009-05-30 @ 19:35:43
Postat av: Widell

Lägger i dem i Nissan och busar vid stranden till brottet!

2009-05-31 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0