Ordning och reda!

Har varit en konstig tid dem senaste två veckorna och kan inte försvara mig på något sätt, väldigt dåligt av mig!

Vad har då hänt?

Hmm ska flytta in till stan den 1 april, får dock nycklarna nästa vecka, SKOJ!
Har jobbat och stått i.
Har köpt vildmarks kläder och gått i skogen.
Har träffat dig lite.
Har kommit på två nya låtar.
Har n0g blivit av med det mesta i händerna, så snart börjar jag träna igen, tyå när jag har flyttat för det tar bara 1-2 min och gå till gymmet :)

PÅ SÖNDAG OCH EN VECKA FRAM SKA JAG PASSA BORIS!




Widell

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 veckor brukar thailandresor vara kan vi lösa problemet??????????????? när kommer du med slobbans mc? hör av dig

2009-03-20 @ 17:16:55
Postat av: Anonym

Hehe :) Två veckor är det ju självklart sickan!

2009-03-20 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0