Fredagens Händelser!

Hmm ingen vidare bra Fredag...

Slutade jobba vid lunch idag och det var grymt skönt, körde till statoil, sprang in, sprang ut. När jag kom ut så var biljävlen väck, såg den nästan direkt, den hade rullat in i en lastbil 20 meter därifrån. Lastbilens skador var inte så farliga, hade en jävla tur i oturen, dock får jag nog lägga några timmar på min bil för att fixa, usch...

Där försvann all bra humör och var på väg till macken i trönninge för att hämta ett paket, det visade sig innehålla information om att mitt körkort ska dras in i en månad hmmm

"Ibland vinner man, jävligt ofta förlorar man"

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hum tycker faktiskt synd om dej, kan ju tro d e fredag d 13...Inte nog m d så ska du passa Bo i 2 v....///Kram

2009-03-20 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0