Fredag...

Idag har jag varit och köpt gitarr strängar, en brunn, två vagnshjul, lackfärg, tavelram, målar grejer osv..

Mitt sovrum kommer bli grymt mysigt, ska ju ha vita väggar och sedan har jag enbart vita och bruna möbler, brunnen och vagnshjulen jag köpte idag ska jag ha i sovrummet och så gjorde jag en tavla idag med gamla lp-skivor som ska upp två väggen, köpte även mer spotlights som ska upp lite här och där :)

Var och köpte lackfärg till köks-skåpen, blir lite mörkare än café latte så även där blir det säkert fint.
Satt med gittaren i ett tag med, kul!
VILL FLYTTA IN NU!

Ikväll är det final, Magnus mot Laila. Heja Magnus!!!!!!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0