Senaste dagarna...

I söndags kväll skulle jag in till stan och kolla på film när mobilen ringde, det var ifrån jobbet. Det visade sig att utkastarslangen på wellpoint pumpen hade gått sönder och den höll på att fylla våran rörschakt, in i bilen i igen och flängde ner till Båstad och fick bytt den!

Imåndags jobbade jag bara halv dag typ, hade tid hos läkaren som skulle ta en titt på mina händer. Fick inte träna på ett bra tag och i bästa fall så skulle det försvinna om jag vilade, läkaren var dock lite skeptisk till det för jag hade alla symptoomer på något jag varken kan uttala eller stava, har jag den skiten så får jag sova med handskenor i två månader och sedan uppsöka ortoped, får reda på provsvaren i slutet av veckan.

Igår vilade jag ifrån träningen, hyrde en film och tände upp lite ljus där hemma och låg och mös, det va gott!

I natt låg och och snurrade runt i sängen, det stack så i händerna att jag inte kunde sova, känner av det idag, är otroligt trött och vill bara sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0