Måndag MÄTT

Måndag... Jobbat, jobbar i hemmslöv och lägger dagvattenledning, rätt spännande :)
När jag kom hem så gjorde jag iordning lite ugnsteksfalukorv på lökbädd och potatismos, det va väldigt väldigt gott!!!
Nu ska jag strax åka till gymmet, idag står axlar/trapps på schemat, ska bli gott!
Nu är min super (weight) gainer slut och jag fick ta över Lillebrors Super mass(Muskeltillväxt), han har slutat med sin månads kur!
När den kuren är slut för min del så blir det Animal M Stak, ska vara det kraftfullaste tillskottet man kan ta lagligt, kan bli intressant, har grymt höga förväntingar på det, sägs att en hockeyspelare i DIF åkte dit för doping när han käkade ANIMAL M STAK, biverkningar sägs vara yrsel och huvudvärk, VILL HA NU!!!!!!! Lite bilder till er....

Kommentarer
Postat av: falk

käka falu så blir du lika snygg som mig

2009-02-09 @ 18:45:48
Postat av: Widell

Det gör jag ju för fullt! Allt för att se ut som dig! hahahahahaha

2009-02-10 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0