Idag....

idag på jobbet hände något som inte alltid händer, dagvattnet som vi gräver har en vattengång på typ 4 meter, vi fick dit en cat bandgrävare (33 ton) som skulle hölja en bit utav ledningen, det slutade med att han stöp ner i schakten utan att kunna ta sig upp så en traktorgrävare fick dra upp honom! Tyvärr låg kameran hemma... 
Nu har jag precis ätit råris och kyckling, gott!
Jag har två timmar på mig att varva ner tills det är dags att varva upp igen, ska till gymmet och idag står det bröst/triceps på schemat! Nu vill jag att min super mass ska ta slut så jag kan börja använda ANIMAL M STAK!!!
Ikväll ska jag nog fan ta ett bad och läsa lite i min bok (dödlig smitta)...

Ta hand om er så länge!

Widell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0