Idag är det Torsdag!

Snart är det helg igen, det ska bli gott!
I natt vaknade jag som vanligt utav att händerna stack som fan, måste få ett slut på det snart!
Idag hände något som inte vanligvis händer annars, min gamla svärfar ringde och undrade ifall jag ville passa en utav deras boxrar (BORIS) och självklart vill jag det, han erbjöd mig pengar men vill absolut inte ha några för det är ingen börda att vara med Boris, det är bara roligt att få träffa han igen. Jag och han har varit med om ganska mycket och han betyder grymt mycket för mig, i mina ögon så är han en vän, ingen hund!
Så slutet av Mars sker detta.
Nu ska jag spela lite gitarr, har varit rätt lite utav det på senaste, lite senare blir det la till att gos ner sig i soffan till någon bra  film. 




Kommentarer
Postat av: falk

snygg bild du o boris får väl käka falukorv i 14 dar

2009-02-19 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0