Då ska vi se...

Jag har lite bilder på kameran som ska in, dock inte just nu, ska ta det senare ikväll var tanken.
Idag står MC-MÄSSA på schemat, hade en vän som var där igår som inte tyckte att det va något att ha men man får väl gå dit i alla fall och få sig en egen uppfattning.
Idag ska jag antagligen passa Boris, måste åka och handla något gott åt honom idag!
Nu ska jag dricka upp min kopp kaffe sedan göra något vettigt...

JO FÖRRESTEN! Doktorn ringde igår och jag hade en sjukdom i handleden som gör att mina händer domnar av, sjukdomen heter Carpal tunnel syndrom(nerv som ligger i kläm). Ska sova med handskenor i två månader, äta antiflammatorisk och inte belasta mina handleder, lagom roligt....



Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0