Alla hjärtans dag!


Igår var det vilodag och det behövdes verkligen, idag har jag tränat bröst/triceps, höjde mig i tre utav övningarna!
HAr haft problem med mina händer senaste veckan, dem domnar av på något konstigt sätt och är tvungen att slå på dem för att få tillbaka känslen, ringde sjukvårdsupplysningen och fick reda påatt någon nerv kan ha kommit i kläm nu när jag har byggt så pass hårt, måste kolla upp det på måndag, kan ju fan inte sova om nätterna när det sticks i händerna :)

Idag är det alla hjärtans dag, micke var och åt frukost med mig imorse, vi (jag,micke och oscar) åkte in till stan och tog en kopp kaffe, det va gott och solen har varit framme hela dagen! GOTT!

Ikväll får vi se vad som händer :) Ska i alal fall vara nykter :)
(Fick uppvakta en jag tycker om idag med en triss lott, det va Mor) hihi

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0