Söndag...

Hmm har varit en bra helg! I fredags slutade jag lite tidigare för vi brödrar skulle till falköping och hälsa på våra systrar, det va riktigt trevligt och gött att träffa dem igen. Mina systerdöttrar Josse och Hanna är jätte söta och man man längtar själv tills man får börja bilda familj och uppfostra sina barn likadant som dem har gjort :)
Igår fyllde Daniel år, han fick ett digitalt vattenpass, det verkar vara en riktigt fiffig grej som är nogrann så uti bara helvete. Jag släppte av Daniel hos hans svärföräldrar igår kväll och strax innan det fodrade vi Hannas häst "Herman"...

Idag ska jag ut och hälsa på Wilma och Handla, Jobb imorgon....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0