En glad nyhet denna veckan i alla fall...

Som sagt så går inte bilen som jag vill, på söndagen ska vi börja riva i motorn, får byta vevaxel drevet och ett utav kamremmens drev, inte kul.

Något som är kul är att högsta chefen för Skanska ringde i veckan och sa att han tyckte att det funkade riktigt bra med mig och erbjöd mig en utbildning i plastsvets (svets utav PE-rör), jag skrek JA! Licensen är väldigt kostsam och jag tackar och bugar för jag får tillfället att lära mig det, just nu finns det bara 1 st som har det på anläggning i vår avdelning (vi jobbar från kungsbacka ner till båstad ungefär och en bit in i landet).... GOTT Gott gott....

Ska upp och tvätta vid 07.00 imorn :)


Ska kolla på en film snart sedan blir det sängen!


Peace out and make love not war


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det jag som ska lära dig? ehetehete

2009-08-21 @ 22:13:11
Postat av: Widell

Hmm jag vet inte ens vem du är men jag antar att det inte är du :)

2009-08-23 @ 10:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0