Påsk påsk påsk...

Denna påsken var nog den mest lugna någonsin. Hade tusen planer igår men lyckades följa upp någon, det känns gott idag dock :)
I helgen har jag hjälpt bror med hans hundgård, se bild...
Hmm var i lägenheten i stan igår och fixade lite i köket, målaren hade inte börjat tapetsra ännu men han hade slipat och gjort behandlingen på väggarna dock( se bild), såg många grannar på på deras balkong, mycket ungt folk så sommaren ska bli otroligt rolig!
Idag ska jag en runda in till stan sedan blir det smörgås tårta hos mor, Lillebror fyller år...

Just nu lyssnar jag på Caroline Ugglas- Snälla snälla....


Kommentarer
Postat av: Hanna!

Hej! vad fin din lägenhet är ! jag längtar efter att får komma ner till Halmstad (Guldbranna) och se hur mycket ni har förendtars och se hur du bor hälsa alla ! många kramar och pussar hanna!

2009-05-09 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0