Onsdag

Hmm hänt på sitonde, FÅTT TILLBAKA MITT KÖRKOT WIIHOOOO! :)
Riktigt skönt att kunna köra någonstans om man vill...
Ikväll är lillebror på besök, han ska in till centrum imorn så han passade på att sova över.
Jobbet går riktigt bra, förutom att basen ville ha upplysningar om en grävmaskinist som har kört för mig på senaste, jag sa som det va och han har inte riktigt det som krävs så imorn ska han lämna bygget, har dåligt samvete som fan för han var grymt snäll, dock inte så värst bra på det han skulle vara bra på!
Hmm till helgen blir det Ikea och lite sådant, ska köpa möbler, först och främst till balkongen så man kan sitta där och dricka någon öl i sommarsolen!
Trivs riktigt bra i stan hittils, igår blev det några öl hos en vän, mysigt att kunna ta sig fram och tillbaka lite berusad :)
Annars har det nog inte hänt så mycket tror jag...
Hör av mig snart igen!


Widell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0