Lite låt-texter...

Har varit jävligt kreativ dem senaste veckorna och skrivit ihop ett par låtar, dock har jag inte spelat in någon bra version utav dem än... Någon är färdig, någon är under uppbyggnad, här i alla fall dem :)



Bedragen

Andvänd mig, bedra mig och kasta iväg mig, begrav mig sex fot under och glöm mig för stunden.
Låt mig aldrig få tro det är något mellan oss två igen, det är länge sedan...
Jag går på stigen som leder ifrån dig, in i en totalt förvirrande skymmning utan dig.
Tiden har gett mig så mycket mer än smärta, du var det hemska i det hemska, Du ströp mitt hjärta...

Orättvisa

I en del av vårt rike. Står det en flicka och skriker.
Hon är uppriven över fel val av kläder.
12 år gammal och vill vara klädd i läder.
 Såklart hennes pappa säger emot. Han älskar och skyddar sin dotter enormt, men tacken är sin dotters hot x2.
 
Samma tid i en annan stad hörs det tårar. En lika gammal flicka känner sig sårad. Dennan flicka och hennes far, har en hemlighet ingen annan har.
 Hennes pappa knäpper sina byxor och ler. Flickan försvinner mer och mer.
 Hennes mamma tog initiativet. Nu har även flickan tagit livet.
Nu ser hon inga hemskheter och hör inga oljud. Vem fan kan tror att det finns en gud...


Anna sov

Anna sov nu, Anna du måste sova nu och drömma dig bort så Anna sov nu x2

Jag brukar tänka på dig när jag ska somna själv, vad du gör, om du tänker på mig, du är speciell.
Anna sov nu, Anna du måste sova nu och drömma dig bort så Anna sov nu x2
I drömmarna så rider vi i en evig solnedgång, vi hör havet och fåglarnas sång, i drömmarnas land, kysser du mig som ingen annan kan, men det händer bara i drömmarnas land så anna sov nu...
Anna sov nu, Anna du måste sova nu och drömma dig bort så Anna sov nu x2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0